Ursyn | Perceptions of Knowledge Visualization | Buch | 978-1-4666-4703-9 | sack.de

Buch, Englisch, 457 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1311 g

Reihe: Advances in Multimedia and Interactive Technologies

Ursyn

Perceptions of Knowledge Visualization

Explaining Concepts through Meaningful Images
Erscheinungsjahr 2013
ISBN: 978-1-4666-4703-9
Verlag: Information Science Reference

Explaining Concepts through Meaningful Images

Buch, Englisch, 457 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1311 g

Reihe: Advances in Multimedia and Interactive Technologies

ISBN: 978-1-4666-4703-9
Verlag: Information Science Reference


Multisensory perception is emerging as an important factor in shaping current lifestyles. Therefore, computer scientists, engineers, and technology experts are acknowledging the comparative power existing beyond visual explanations

Perceptions of Knowledge Visualization: Explaining Concepts through Meaningful Images discusses issues related to visualisation of scientific concepts, picturing processes and products, as well as the role of computing in the advancement of visual literacy skills. By connecting theory with practice, this book gives researchers, computer scientists, and academics an active experience which enhances the perception and the role of computer graphics.

Ursyn Perceptions of Knowledge Visualization jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.