Buch, Englisch, 447 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 600 g
Reihe: Studies in International, Transnational and Global Communications
A Study of the Conceptual, Methodological, and Social Challenges of International Collaborative Studies in Communication Science
Buch, Englisch, 447 Seiten, Paperback, Format (B × H): 148 mm x 210 mm, Gewicht: 600 g
Reihe: Studies in International, Transnational and Global Communications
ISBN: 978-3-658-36227-0
Verlag: Springer
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Wissenssoziologie, Wissenschaftssoziologie, Techniksoziologie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften
Weitere Infos & Material
Introduction to the Challenges of Comparative Communication Research.- Comparative Communication Research from the Perspective of the Sociology of Science.- Intellectual Challenges of Comparative Communication Research.- Social Challenges of International Collaborative Research.- Systematic Review of the Intellectual Challenges of Comparative Communication Studies.- Qualitative Study of the Social Challenges of International Team Research in Comparative Studies.- Conclusion on the Intellectual and Social Challenges of Comparative Communication Research.