Crowdfunding in China
Buch, Englisch, 143 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 3672 g
ISBN: 978-981-10-5842-4
Verlag: Springer Nature Singapore
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Unternehmensfinanzierung
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Online Banking & Finance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensgründung
Weitere Infos & Material
Chapter 1 Introduction to Crowdfunding.- Chapter 2 A Statistical Analysis of China’s Crowdfunding Industry.- Chapter 3 The Basic Business Model Analysis of China’s Crowdfunding.- Chapter 4 The Analysis on Sub-industries of China’s Crowdfunding Market.- Chapter 5 The Analysis on Some China’ Leading Crowdfunding Platforms.- Chapter 6 The Risks and Policies in China’s Crowdfunding Industry.- Chapter 7 The Prospect of Crowdfunding Industry in China.