Weinbaum / Allen / Blythe | Teaching as Inquiry | Buch | 978-0-8077-4457-4 | www.sack.de

Buch, Englisch, 192 Seiten, Paperback, Format (B × H): 157 mm x 232 mm, Gewicht: 272 g

Weinbaum / Allen / Blythe

Teaching as Inquiry

Asking Hard Questions to Improve Practice and Student Achievement
Erscheinungsjahr 2004
ISBN: 978-0-8077-4457-4
Verlag: Teachers College Press

Asking Hard Questions to Improve Practice and Student Achievement

Buch, Englisch, 192 Seiten, Paperback, Format (B × H): 157 mm x 232 mm, Gewicht: 272 g

ISBN: 978-0-8077-4457-4
Verlag: Teachers College Press


This book offers an engaging and effective approach to improving teacher and student learning. Based on the experiences of three leading educational organizations, the authors provide invaluable, research-based guidelines for incorporating inquiry into teacher's instructional practices and student work as part of the ongoing work of schools. In addition to discussing the lessons learned and questions raised by inquiry work, this volume includes specific considerations for determining who should be involved, what work should be under review, how it should be reviewed, and how such inquiry should be supported by the school.

Weinbaum / Allen / Blythe Teaching as Inquiry jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.