Buch, Englisch, 274 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 488 g
Writing for Target Readers
Buch, Englisch, 274 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 488 g
Reihe: New Perspectives in Organizational Communication
ISBN: 978-3-031-29114-2
Verlag: Springer Nature Switzerland
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Finanzsektor & Finanzdienstleistungen Unternehmensfinanzierung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensfinanzen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft
Weitere Infos & Material
Part I. Problem identification.- 1. Overall research question.- 2. Transdisciplinary framework.- 3. Research architecture.- Part II. Problem analysis.- 4. Approach one: context perspective.- 5. Approach two: product perspective.- 6. Approach three: process perspective.- 7. Integration of all the results.- Part III. Problem solution.- 8. Diagnosis: research-based approaches for measures.- 9. Intervention: coaching, training, organisational development.- 10. Evaluation: added value of research-based interventions.- 11. Future directions.