Bell / Harris | Evaluating and Assessing for Learning | Buch | 978-0-7494-1301-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 204 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 300 g

Bell / Harris

Evaluating and Assessing for Learning


1. Auflage 1994
ISBN: 978-0-7494-1301-9
Verlag: Routledge

Buch, Englisch, 204 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 300 g

ISBN: 978-0-7494-1301-9
Verlag: Routledge


This study examines the implications for evaluation and assessment when more responsibility for the learning process is given to the learner. The text includes sections on peer assessment, self-assessment, styles of evaluation, references, and the roles of teacher and learner.

Bell / Harris Evaluating and Assessing for Learning jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Needs of the learner; evaluating - fitting the system to the needs of learners; assessing for learning; roles of learners and teachers; meeting the needs of learners.


Bell, Chris,; Harris, Duncan,



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.