Bowen / Ozuem | Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments | Buch | 978-1-5225-7344-9 | sack.de

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1505 g

Bowen / Ozuem

Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments


Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-5225-7344-9
Verlag: Business Science Reference

Buch, Englisch, 300 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1505 g

ISBN: 978-1-5225-7344-9
Verlag: Business Science Reference


Social media has redefined the way marketers communicate with their customers, giving consumers an advantage that they did not have previously. However, recent issues in online communication platforms have increased the challenges faced by marketers in developing and retaining their customers. Practitioners need to develop effective marketing communication programs that incorporate the meaningful forms of sociality into a customer-driven marketing program.

Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments discusses the nature of heightened interaction between marketers and consumers in the evolving technological environments, particularly on the central nature of online communities and other emerging technologies on dialogic engagement. Additionally, it aims to examine the relevant roles of online communities and emerging technologies in creating and retaining customers through effective dialogue management. Highlighting brand strategy, e-services, and web analytics, it is designed for marketers, brand managers, business managers, academicians, and students.

Bowen / Ozuem Leveraging Computer-Mediated Marketing Environments jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.