Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 173 mm x 245 mm, Gewicht: 513 g
Buch, Englisch, 288 Seiten, Format (B × H): 173 mm x 245 mm, Gewicht: 513 g
ISBN: 978-0-19-878993-2
Verlag: Sydney University Press
mathematical, technological, and theoretical aspects of consumer neuroscience, alongside a wide range of specific applications situated within a scientific context.
The book includes chapters on cognitive processes and behaviors, the human brain, mathematical concepts, and neuroscience technologies. It considers the difference of individual, social and commercial neuroscience through the lens of gender differences, aging and ethics, amongst other concepts, enabling the reader to adopt an holistic view of the field and discover new research directions. This is enhanced by the inclusion of consolidating questions and answers for each chapter alongside
numerous images to enhance the reader's understanding of the topic.
The book is an essential read for the aspiring researcher or practitioner striving for an in-depth understanding of the field and its ramifications.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Neurowissenschaften, Kognitionswissenschaft
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing