Bruce / Pine / Lytle | Action Research in Special Education | Buch | 978-0-8077-5091-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 160 Seiten, Paperback, Format (B × H): 161 mm x 227 mm, Gewicht: 236 g

Bruce / Pine / Lytle

Action Research in Special Education

An Inquiry Approach for Effective Teaching and Learning
Erscheinungsjahr 2010
ISBN: 978-0-8077-5091-9
Verlag: Teachers College Press

An Inquiry Approach for Effective Teaching and Learning

Buch, Englisch, 160 Seiten, Paperback, Format (B × H): 161 mm x 227 mm, Gewicht: 236 g

ISBN: 978-0-8077-5091-9
Verlag: Teachers College Press


A study of action research devoted to the complex issues faced by children with special needs and their teachers. It begins by providing the historical and philosophical underpinnings of action research and then presents a framework for conducting action research in special education. Additionally, it features four examples of teacher-research studies, and a ""how-to"" chapter that outlines the basic principles needed for conducting action research.

Bruce / Pine / Lytle Action Research in Special Education jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.