Busch | Programmatic Advertising | Buch | 978-3-319-25021-2 | sack.de

Buch, Englisch, 279 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 606 g

Reihe: Management for Professionals

Busch

Programmatic Advertising

The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time
1. Auflage 2016
ISBN: 978-3-319-25021-2
Verlag: Springer International Publishing

The Successful Transformation to Automated, Data-Driven Marketing in Real-Time

Buch, Englisch, 279 Seiten, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 606 g

Reihe: Management for Professionals

ISBN: 978-3-319-25021-2
Verlag: Springer International Publishing


This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertising really works in practice and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing may still appear complex and threatening but promising at once to most decision makers. This collaborative compendium combines proven experience and best practice in 22 articles written by 45 renowned experts from all around the globe. Among them Dr. Florian Heinemann/Project-A, Peter Würtenberger/Axel-Springer, Deirdre McGlashan/MediaCom, Dr. Marc Grether/Xaxis, Michael Lamb/MediaMath, Carolin Owen/IPG, Stefan Bardega/Zenith, Arun Kumar/Cadreon, Dr. Ralf Strauss/Marketingverband, Jonathan Becher/SAP and many more great minds.

Busch Programmatic Advertising jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional/practitioner


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Concept.- Components.- Transformation.


Oliver Busch is a profound insider and networker in the digital media scene. He dedicated his professional life to cross-channel media marketing ever since the early days of internet marketing back in the late 90s. Before joining Facebook in 2013, he served in several leading positions in agencies, media sales and with advertisers. Further, he has been engaged in different industry initiatives in and around the interactive advertising bureau iab. Transformation and adoption of digital innovation in marketing also forms a central theme in his work as a professional writer, speaker and moderator.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.