Mobilizing People and Realizing Distinctive Strategies
Buch, Englisch, 167 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 2388 g
ISBN: 978-1-349-99994-1
Verlag: Palgrave Macmillan UK
Solving the Strategy Delusion matters to anyone interested in realising strategy in the 21st century. The book challenges conventional and 'delusional' approaches to strategy. It offers different ways of seeing, thinking, planning, acting, and mobilising when it comes to making strategy happen in a world of volatility and complexity.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Volkswirtschaftslehre Volkswirtschaftslehre Allgemein Verhaltensökonomik
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Office Management, Büroorganisation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Organisationstheorie, Organisationssoziologie, Organisationspsychologie
Weitere Infos & Material
1. What's Going On? 2. Strategic Sensing – Not Just Thinking 3. Co-Creating a Compelling Story 4. Co-Creating Distinctive Strategies 5. Realising Distinctive Strategies 6. Overcoming Inertia 7. Sustaining Organisational Energy