Buch, Englisch, 320 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 522 g
Buch, Englisch, 320 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 522 g
ISBN: 978-0-19-512061-5
Verlag: Oxford University Press
New Media and American Politics is the first examination of the effect on modern politics of the new media, which include talk radio, tabloid journalism, television talk shows, entertainment media, and computer networks. Davis and Owen discuss the new media's cultural environment, audience, and content, and evaluate its impact on everything from elections to policy making to the old media itself.
New Media and American Politics is the first examination of the effect on modern politics of the new media, which include talk radio, tabloid journalism, television talk shows, entertainment media, and computer networks. Davis and Owen discuss the new media's cultural environment, audience, and content, and evaluate its impact on everything from elections to policy making to the old media itself.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Journalismus & Presse
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Film, Video, Foto
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Fernsehen & Rundfunk
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Mediensoziologie
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Medien-, Informations und Kommunikationswirtschaft Presse & Journalismus
- Geisteswissenschaften Design Grafikdesign, Kommunikationsdesign
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein Politische Theorie, Politische Philosophie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medientheorie, Medienanalyse
- Geisteswissenschaften Philosophie Sozialphilosophie, Politische Philosophie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medienphilosophie, Medienethik, Medienrecht
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Medien & Gesellschaft, Medienwirkungsforschung