Flores | How to Measure Digital Marketing | Buch | 978-1-137-34068-9 | www.sack.de

Buch, Englisch, 255 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 223 mm, Gewicht: 5092 g

Flores

How to Measure Digital Marketing

Metrics for Assessing Impact and Designing Success
2014. Auflage 2013
ISBN: 978-1-137-34068-9
Verlag: Palgrave MacMillan UK

Metrics for Assessing Impact and Designing Success

Buch, Englisch, 255 Seiten, Format (B × H): 141 mm x 223 mm, Gewicht: 5092 g

ISBN: 978-1-137-34068-9
Verlag: Palgrave MacMillan UK


Measuring the Success of Digital Marketing explains how to determine the success of a digital marketing campaign by demonstrating what digital marketing metrics are as well as how to measure and use them. Including real life case studies and experts viewpoints that help marketers navigate the digital world.

Flores How to Measure Digital Marketing jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Foreword PART I: DESIGNING A MEASURE FOR EFFECTIVE DIGITAL MARKETING 1. Definitions and Users of Effectiveness Metrics in Digital Marketing 2. The Market of Digital Marketing and the Main Objectives of Digital Marketing PART II: FROM DESIGN TO IMPLEMENTATION 3. The Different Types of Metrics and KPIs Available: "Quantitative" and "Qualitative" Metrics 4. Measuring "Paid Media" 5. Measuring "Owned Media" 6. Measuring "Earned Media" PART III: USING DIGITAL MARKETING TO DEVELOP THE BRAND AND ITS BUSINESS 7. From 360° Communication to Integrated Marketing Communication (IMC) 8. Digital Dashboard: a Necessary Tool to Monitor Progress and Drive Predictive Marketing Conclusion


LAURENT FLORES Founder of CRMMETRIX, a company that specializes in measuring digital marketing effectiveness for Fortune 500 companies worldwide from its New York, Cincinnati, Paris and Singapore offices. Dr. Flores is Professor of Marketing at INSEEC Business School.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.