Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 634 g
Building an Inclusive Marketing Strategy
Buch, Englisch, 280 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 634 g
ISBN: 978-1-3986-1403-1
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Marktforschung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: Redefining Brand Success: The Essentials of Cultural Fluency;
- Chapter - 02: Unlocking the 4Cs of Cultural Intelligence;
- Chapter - 03: Culture: Building the Foundation for an Inclusive Marketing Strategy;
- Chapter - 04: Communication: From Performative Marketing to Inclusive Representation;
- Chapter - 05: Consciousness: Building Ethical Marketing Practices Beyond Buzzwords;
- Chapter - 06: Community: Brand Accountability and Co-Creation as the New Model of Community Engagement; ;
- Chapter - 07: Now What? Developing Cultural Intelligence Capabilities;
- Chapter - 08: What's Next? The Future of Culturally Intelligent Marketing;
- Chapter - 09: Conclusion: How to Become a Catalyst for Inclusive Marketing