Buch, Englisch, 303 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 5056 g
Nature, Impact and Regulation
Buch, Englisch, 303 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 5056 g
ISBN: 978-3-319-40705-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Ökotrophologie (Ernährungs- und Haushaltswissenschaften)
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Altersgruppen Kinder- und Jugendsoziologie
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Medienwissenschaften Werbung & Gesellschaft
Weitere Infos & Material
1.What are the Concerns about Food Advertising?.- 2.What is the Balance of Evidence for the Effects of Food Advertising?.- 3.What is the Potential for Exposure to Food Advertising?.- 4.Food Advertising: Informative, Misleading or Deceptive?.- 5.Does Food Advertising Influence People’s Food Preferences?.- 6.Does Food Advertising Affect People’s Health and Well-Being?.- 7.How Important are Other Factors in Understanding Consumers Responses to Food Promotion?.- 8.What Regulatory Challenges Does Food Advertising Present?