Buch, Englisch, 336 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 915 g
Leverage Analytics and Data to Optimize Marketing Strategies
Buch, Englisch, 336 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 915 g
ISBN: 978-1-3986-0661-6
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Geschäftswettbewerb
Weitere Infos & Material
- Chapter - 01: Data-driven strategy;
- Chapter - 02: Customer data - The core four;
- Chapter - 03: Metrics-driven customer journeys and personas;
- Chapter - 04: Channel metrics;
- Chapter - 05: Data-driven branding;
- Chapter - 06: Content marketing metrics frameworks;
- Chapter - 07: Content marketing: the essential metrics;
- Chapter - 08: Data-driven product strategy;
- Chapter - 09: Price and place metrics;
- Chapter - 10: Marketing performance metrics;
- Chapter - 11: Data governance and the new privacy laws;
- Chapter - 12: Building dashboards and data evangelism;
- Chapter - 13: What are the skills of a metrics-driven marketer?;
- Chapter - 14: Marketing metrics resources;
- Chapter - 15: Dictionary of marketing metrics and related terms




