Jack / Ellis / Higgins | Marketing | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

Jack / Ellis / Higgins Marketing

A Critical Textbook

E-Book, Englisch, 256 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm

ISBN: 978-1-4462-0329-3
Verlag: SAGE Publications
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Written by a team of renowned experts in the field, Marketing: A Critical Textbook provides a unique introduction and overview of critical approaches to marketing. Ideally suited to advanced students of marketing, the book uses examples and 'real world' case studies to illustrate and discuss major alternative and critical perspectives on the subject, enabling students to constructively question the conventional assumptions, concepts and models with which they are already familiar. - Explains and debates key concepts in a clear, readable and concise manner. - Provides practical and innovative demonstrations of abstract and difficult concepts through classroom exercises and individual and group activities. - Includes a glossary of critical marketing terms. - Additional material on the companion website, including a full Instructor's Manual and free access to full-text journal articles for students.
Jack / Ellis / Higgins Marketing jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Introducing the History of Marketing Theory and Practice
Marketing 'Science' and the Paradigm Debates
What's the Story? Analysing Marketing Discourse
Interrogating the Ideological Function of Marketing
The Management of Marketing
Taking a Different Look at Business-to-Business Marketing
Consumer Surveillance and Marketing Research
Consumer Rights and Resistance
Consumer Society and the Production of Identity
Marketing and the Sign
Globalisation and Ethics


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.