E-Book, Englisch, 336 Seiten
Jr. / Edward Lavieri / Lavieri Getting Started with Unity 2018
3. Auflage 2018
ISBN: 978-1-78883-291-5
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
A Beginner's Guide to 2D and 3D game development with Unity
E-Book, Englisch, 336 Seiten
            ISBN: 978-1-78883-291-5 
            Verlag: De Gruyter
            
 Format: EPUB
    Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "Getting Started with Unity 2018".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Programmier- und Skriptsprachen
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Informatik Virtuelle Realität, Erweiterte Realität
Weitere Infos & Material
Table of Contents - Downloading and Installing Unity
- The Unity Interface
- Designing the Game
- Creating our Terrain
- Lights, Cameras, and Shadows
- Creating and Importing 3D Objects for our Game
- Implementing our Player Character
- Implementing our Non-Player Characters
- Adding a Heads-Up Display
- Scripting our Points System
- Scripting Victory and Defeat
- Adding Audio and Visual Effects to our Game
- Optimizing our Game for Deployment
- First steps in Virtual Reality





