Buch, Englisch, 181 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 471 g
Strategies for CEOs, Organisational Leaders, and HR Professionals
Buch, Englisch, 181 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 471 g
ISBN: 978-3-031-09049-3
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Wirtschafts-, Arbeits- und Organisationspsychologie
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Differentielle Psychologie, Persönlichkeitspsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Coaching, Training, Supervision
- Sozialwissenschaften Psychologie Allgemeine Psychologie Sozialpsychologie
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Introduction.- Chapter 2. Research on coaching and coaching culture.- Chapter 3. Dynamic model of coaching culture development.- Chapter 4. Stage 1 - Coaching-as-Intervention.- Chapter 5. Stage 2 -Coaching-as-HR-Function.- Chapter 6: Stage 3 - Coaching-as-Leader-Capability.- Chapter 7. Stage 4 - Coaching-as-Culture.- Chapter 8. Transitioning across stages.- Chapter 9. Transition from Stage 1 to Stage 2.- Chapter 10. Transition from Stage 2 to Stage 3.- Chapter 11. Transition from Stage 3 to Stage 4.- Chapter 12. Conclusions.