Buch, Englisch, 326 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 699 g
Principles, Best Practices, Marketing Facts
Buch, Englisch, 326 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 160 mm x 241 mm, Gewicht: 699 g
ISBN: 978-3-540-39631-4
Verlag: Springer Berlin Heidelberg
Zielgruppe
Professional/practitioner
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Unternehmensführung
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Außenhandel
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
Principles.- Borderless direct marketing? Status quo, trends and outlook.- Checklist for your international direct marketing.- Best practice.- Global planning to pinpoint local targets.- A successful departure from the beaten track.- International dialog for successful acquisition of new customers.- Segment-specific ethnomarketing.- The HP HypeGallery.- Robinson lists for efficient direct marketing.- Marketing facts.- International dialog marketing: Consumer trends.- China.- Hong Kong.- Japan.- Singapore.- Australia.- New Zealand.- USA.- Austria.- Belgium.- France.- Germany.- Great Britain.- Italy.- The Netherlands.- Spain.- Switzerland.- Denmark.- Finland.- Norway.- Sweden.- Czech Republic.- Hungary.- Poland.- Slovakia.