E-Book, Englisch, 296 Seiten
Lanzinger Classic Game Design
2. Auflage 2019
ISBN: 978-1-68392-386-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
From Pong to Pac-Man with Unity
E-Book, Englisch, 296 Seiten
ISBN: 978-1-68392-386-2
Verlag: De Gruyter
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)
No detailed description available for "Classic Game Design".
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Spiele-Programmierung, Rendering, Animation
- Sozialwissenschaften Sport | Tourismus | Freizeit Hobbies & Spiele
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Digital Lifestyle Computerspiele, Internetspiele
- Mathematik | Informatik EDV | Informatik Programmierung | Softwareentwicklung Software Engineering
Weitere Infos & Material
1: Introduction2: Tools of the Trade3: Pong4: Classic Paddle Game5: Breakout6: Classic Brick Game7: Space Invaders8: Classic Game Project Three: Vertical Shooter9: Scramble10: Classic Game Project Four: Scrolling Shooter11: Pac-Man12: Classic Game Project Five: Maze GameEpilogue Appendix I: Introduction to C#Appendix II: Eight Rules of Classic Game DesignAppendix III: About the DVD ON THE COMPANION FILES! - All the source code, art, and sound sources for the projects are available on the companion disc (also available for downloading from the publisher by emailing proof of purchase to info@merclearning.com)