Lucka | IOS Game Development | Buch | 978-1-4665-6993-5 | sack.de

Buch, Englisch, 394 Seiten, Format (B × H): 191 mm x 231 mm, Gewicht: 857 g

Lucka

IOS Game Development

Developing Games for Ipad, Iphone, and iPod Touch
1. Auflage 2013
ISBN: 978-1-4665-6993-5
Verlag: CRC Press

Developing Games for Ipad, Iphone, and iPod Touch

Buch, Englisch, 394 Seiten, Format (B × H): 191 mm x 231 mm, Gewicht: 857 g

ISBN: 978-1-4665-6993-5
Verlag: CRC Press


The book offers information about the iOS platform. It explains the use of OpenGL ES for 2D/3D graphics and OpenAL for sound, both of which are recommended for game performance on the iOS platform. It covers new APIs such as the GLKit, GameKit, and Box2D Physics Engine.

Lucka IOS Game Development jetzt bestellen!

Zielgruppe


Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction—Let There Be…Games! The Basics—How Does It All Work? Game Development from 0 to 60 in No Time Flat. Making Connections: Multiplayer Games with Game Kit and Game Center. OpenGL ES: Turbocharged! The Third Dimension: 3D Games. On the Trail of Angry Birds—Physics Engine Box2D. The GLKit Framework—OpenGL ES Made Easy. Complete Control: Game Sounds with OpenAL. Waiting to Be a Millionaire. Bibliography. Index.


Lucka, Thomas



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.