McAdam | e-Learning for Management and Marketing in Libraries | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, Band 115, 165 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 150 mm, Gewicht: 10 g

Reihe: IFLA Publications

McAdam e-Learning for Management and Marketing in Libraries

Papers presented at the IFLA Satellite Meeting, Section Management & Marketing; Management & Marketing Section, Geneva, Switzerland, July 28-30, 2003

E-Book, Englisch, Band 115, 165 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 150 mm, Gewicht: 10 g

Reihe: IFLA Publications

ISBN: 978-3-598-44015-1
Verlag: De Gruyter
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



The contributions to the conference held in Geneva in 2003, focus on the very latest approaches to 'e-Learning'. The power and enormous diversity of this medium, becomes apparent as experts from all over the world compare notes and raise a whole new range of issues. The reader can examine the presentations of the various practitioners, or go straight to the discussions at the end, for insights into what the future holds for teachers and students alike.
McAdam e-Learning for Management and Marketing in Libraries jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.