Buch, Englisch, 240 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 453 g
Integration of Research into Media Practice
Buch, Englisch, 240 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 453 g
Reihe: Creativity, Education and the Arts
ISBN: 978-3-319-90673-7
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Kunst, Musik, Theater (Unterricht & Didaktik)
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Methoden des Lehrens und Lernens
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik Allgemeine Didaktik Hochschuldidaktik
- Sozialwissenschaften Pädagogik Lehrerausbildung, Unterricht & Didaktik E-Learning, Bildungstechnologie
Weitere Infos & Material
Chapter 1. Setting the Scene.- Chapter 2. Deep Background to the Project.- Chapter 3. The Evolution of a Psychology of Creativity.- Chapter 4. Towards a Sociology of Creativity.- Chapter 5. Confluence Approaches and the Systems Model of Creativity.- Chapter 6. Creativity, Education and the Systems Approach.- Chapter 7. Developing Curriculum and Courses Using Systems Centred Learning (SCL).- Chapter 8. The Undergraduate Experience of SCL: The Core and the Media Production Major.- Chapter 9. The Media Production Project: Integrating Theory with Practice.- Chapter 10. Adapting Systems Centred Learning for Other Institutional Settings.- Chapter 11. Creativity and the Postgraduate Experience.- Chapter 12. Implications of a Systems Centred Learning Approach.