Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 670 g
Design, Develop and Transform your Organizational Communication
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 670 g
ISBN: 978-1-3986-1464-2
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Section - ONE: Writing a strategy;
- Chapter - 01: An introduction to strategic internal communication;
- Chapter - 02: The mindset strategic internal communicators need;
- Chapter - 03: How to gather organizational insights;
- Chapter - 04: How internal communication happens;
- Section - TWO: Implementing an internal communication strategy;
- Chapter - 05: Leading organizational communication;
- Chapter - 06: Evaluation and measuring internal communication;
- Chapter - 07: Why revision is essential for an IC strategy;
- Chapter - 08: What happens inside is reflected outside;