Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 611 g
Design, Develop and Transform Your Organizational Communication
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 611 g
ISBN: 978-1-3986-1466-6
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Unternehmenskultur, Corporate Governance
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Personalwesen, Human Resource Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: Introduction;Section - ONE: Writing a strategy;Chapter - 01: An introduction to strategic internal communication;Chapter - 02: The mindset strategic internal communicators need;Chapter - 03: How to gather organizational insights;Chapter - 04: How internal communication happens;Section - TWO: Implementing an internal communication strategy;Chapter - 05: Leading organizational communication;Chapter - 06: Evaluation and measuring internal communication;Chapter - 07: Why revision is essential for an IC strategy;Chapter - 08: What happens inside is reflected outside;