Mitroff / Hill / Alpaslan | Rethinking the Education Mess: A Systems Approach to Education Reform | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 172 Seiten

Mitroff / Hill / Alpaslan Rethinking the Education Mess: A Systems Approach to Education Reform


2013
ISBN: 978-1-137-38604-5
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark

E-Book, Englisch, 172 Seiten

ISBN: 978-1-137-38604-5
Verlag: Palgrave Macmillan US
Format: PDF
Kopierschutz: 1 - PDF Watermark



Using a form of systems thinking, this book analyzes K-12 education as a complex, "messy" system that must be tackled as a whole and provides a series of heuristics to help those involved in the education mess to improve the system as a whole.

Author Ian I. Mitroff: Ian I. Mitroff is Senior Research Associate at the Center for Catastrophic Risk Management at the Haas School of Business, University of California, Berkeley, USA; Professor Emeritus of the University of Southern California, USA; and President of Mitroff Crisis Management. Author Lindan B. Hill: Lindan B. Hill is Assistant Vice President and Director of the Academy for Teaching and Learning Leadership, Marian University, USA. Author Can M. Alpaslan: Can M. Alpaslan is Professor in the Department of Management at California State University, Northridge, USA.

Mitroff / Hill / Alpaslan Rethinking the Education Mess: A Systems Approach to Education Reform jetzt bestellen!


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.