Nabavi / Olson | Introduction to Business Analytics | Buch | 978-1-949443-27-1 | www.sack.de

Buch, Englisch, 180 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 273 g

Nabavi / Olson

Introduction to Business Analytics


Erscheinungsjahr 2018
ISBN: 978-1-949443-27-1
Verlag: Business Expert Press

Buch, Englisch, 180 Seiten, Paperback, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 273 g

ISBN: 978-1-949443-27-1
Verlag: Business Expert Press


Business analytics has grown to be a key topic in business curricula, and there is a need for stronger quantitative skills and understanding of fundamental concepts. This book is intended to present key concepts related to quantitative analysis in business. It is targeted to business students, undergraduate and graduate, taking an introductory core course. Topics covered include knowledge management, visualization, sampling and hypothesis testing, regression (simple, multiple, and logistic), as well as optimization modeling. It concludes with a brief overview of data mining. Concepts are demonstrated with worked examples.

Nabavi / Olson Introduction to Business Analytics jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Majid Nabavi has published in Quality Management Journal and presented research in regional and national conferences. His teaching areas include operations management, management science, database systems, and business analytics.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.