Buch, Englisch, Band 2, 135 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 226 g
Part 2: Upper-Division Courses
Buch, Englisch, Band 2, 135 Seiten, Format (B × H): 152 mm x 229 mm, Gewicht: 226 g
Reihe: Innovations in Science Education and Technology
ISBN: 978-0-306-45581-0
Verlag: Springer US
This resource manual for college-level science instructors reevaluates the role of testing in their curricula and describes innovative techniques pioneered by other teachers. part I examines the effects of the following on lower-division courses: changes in exam content, format, and environment; revisions in grading practices; student response; colleague reaction' the sharing of new practices with other interested professionals, and more. The book includes a comprehensive introduction, faculty-composed narratives, commentaries by well-known science educators, and a visual index to 100 more refined innovations.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geowissenschaften Geologie Hydrologie, Hydrogeologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Allgemeines
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften: Forschung und Information Forschungsmethodik, Wissenschaftliche Ausstattung
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Naturgewalten & Katastrophen
- Sozialwissenschaften Pädagogik Pädagogik
Weitere Infos & Material
1. Introduction: From Innovation to Change.- 2. Biology.- 3. Chemistry.- 4. Physics.- 5. Assorted Fields.- 6. Commentary.