Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 228 mm, Gewicht: 562 g
What Schools Need to Know to Control Misconduct and Avoid Legal Consequences
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 154 mm x 228 mm, Gewicht: 562 g
ISBN: 978-0-521-70079-5
Verlag: Cambridge University Press
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Rechtswissenschaften Internationales Recht und Europarecht Internationales Recht Internationale Menschen- und Minderheitenrechte, Kinderrechte
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Menschenrechte, Bürgerrechte
- Sozialwissenschaften Pädagogik Schulen, Schulleitung Schulleitung, Schulentwicklung Konflikte, Gewalt, Mobbing: Prävention und Bewältigung
Weitere Infos & Material
1. Cyber-misconduct: who is lord of the bullies?; 2. Profile of traditional and cyber-bullying; 3. Cyber-libel or criminal harassment: when do kids cross the line?; 4. Student free expression: do the schoolhouse gates extend to cyber-space?; 5. Fostering positive school environments: physical and virtual; 6. Censoring cyber-space: can kids be controlled?; 7. The tragedy of the commons: lessons for cyber-space?; 8. Cyber-collaboration: models for critical legal pluralism in teacher education programs; 9. Conclusion.