Buch, Englisch, 232 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 529 g
Leverage Neuroscience to Reshape Marketplace Behavior
Buch, Englisch, 232 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 529 g
ISBN: 978-1-3986-0100-0
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmensorganisation, Corporate Responsibility Corporate Social Responsibility (CSR), Nachhaltiges Wirtschaften
- Geowissenschaften Umweltwissenschaften Nachhaltigkeit
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Neurowissenschaften, Kognitionswissenschaft
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: Conscious Resource Limits and Mental Shortcuts;
- Chapter - 02: Reward Anticipation and Approach Motivation;
- Chapter - 03: Habits and their Triggers Along the Path to Purchase;
- Chapter - 04: Making it Easier to Change Habitual Behaviors;
- Chapter - 05: The Role of Policy in Incentivizing Consumption Changes;
- Chapter - 06: Reprogramming the "Behavioral Immune System";
- Chapter - 07: Using Social Norms to Accelerate and Sustain Behavior Change;
- Chapter - 08: Overcoming Resistance to Behavior Change;
- Chapter - 09: Conclusion