Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 555 g
How to Connect with Consumers Who Defy Categorization
Buch, Englisch, 296 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 555 g
ISBN: 978-1-3986-0004-1
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Introduction;
- Chapter - 01: The evolution of marketing categories;
- Chapter - 02: Consumers who defy demographic labels;
- Chapter - 03: Consumers who defy traditional purchasing behavior;
- Chapter - 04: Consumers who defy the bricks vs. clicks debate;
- Chapter - 05: Consumers who defy buyers vs. sellers;
- Chapter - 06: Consumers who defy traditional sex roles and gender stereotypes;
- Chapter - 07: Consumers who defy the separation of brand and identity;
- Chapter - 08: Consumers who defy boundaries of traditional media;
- Chapter - 09: A fond farewell to dichotomies we love;