Buch, Englisch, 416 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 757 g
Voices, Views and Visions
Buch, Englisch, 416 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 757 g
Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research
ISBN: 978-0-415-18413-7
Verlag: Taylor & Francis Ltd (Sales)
* construction of the researcher and consumer voice
* quantitative tools and representation
* advertising narratives
* poetic representation of consumer experience
* the crisis in the crisis concept
* consumer-oriented ethnographic research.
The essays are written by experts from Britain and the United States and draw on a broad range of theoretical approaches.
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Freizeitsoziologie, Konsumsoziologie, Alltagssoziologie, Populärkultur
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaft und Gesellschaft | Kulturwissenschaften Kulturwissenschaften
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Umwelt-, Konsum- und Werbepsychologie
Weitere Infos & Material
List of plates, List of figures, List of tables, List of poems, List of contributors, Introduction: The problematics of representation, PART 1 Researchers and representation, PART 2 Representation and verbal data, PART 3 Representation and pictorial data, PART 4 Pragmatics, innovation, and critical issues, Index