Stern | Representing Consumers | E-Book | www.sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 416 Seiten

Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research

Stern Representing Consumers

Voices, Views and Visions
Erscheinungsjahr 2003
ISBN: 978-1-134-66986-8
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Voices, Views and Visions

E-Book, Englisch, 416 Seiten

Reihe: Routledge Interpretive Marketing Research

ISBN: 978-1-134-66986-8
Verlag: CRC Press
Format: EPUB
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Consumer research has traditionally focused on issues of epistemology in the collection and analysis of data. As a consequence, the crisis in representation which has radically reshaped understanding in the social sciences, has, so far, had very little impact on consumer research. This book redresses the balance with an investigation of representation and constructions of 'truth' in consumer research. Subjects covered include:

* construction of the researcher and consumer voice
* quantitative tools and representation
* advertising narratives
* poetic representation of consumer experience
* the crisis in the crisis concept
* consumer-oriented ethnographic research.
The essays are written by experts from Britain and the United States and draw on a broad range of theoretical approaches.

Stern Representing Consumers jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.