Uhomoibhi | Computer Supported Education | Buch | 978-3-031-40500-6 | sack.de

Buch, Englisch, 181 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 306 g

Reihe: Communications in Computer and Information Science

Uhomoibhi

Computer Supported Education

14th International Conference, CSEDU 2022, Virtual Event, April 22-24, 2022, Revised Selected Papers
1. Auflage 2023
ISBN: 978-3-031-40500-6
Verlag: Springer Nature Switzerland

14th International Conference, CSEDU 2022, Virtual Event, April 22-24, 2022, Revised Selected Papers

Buch, Englisch, 181 Seiten, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 306 g

Reihe: Communications in Computer and Information Science

ISBN: 978-3-031-40500-6
Verlag: Springer Nature Switzerland


This book constitutes the refereed post-proceedings of the 14th International Conference on Computer Supported Education, CSEDU 2022, Virtual Event, April 22–24, 2022. The conference was held virtually due to the COVID-19 crisis.
The 8 full papers included in this book were carefully reviewed and selected from 181 submissions. The papers included in CSEDU 2022 proceedings contribute to the understanding of relevant trends of current research on Computer Supported Education, including: Emerging Technologies in Education for Sustainable Development, Instructional Design, Pre-K/K-12 Education, Machine Learning, Learning with AI Systems, Higher Order Thinking Skills, Game-Based and Simulation-Based Learning, Educational Data Mining, Course Design and eLearning Curriculae and Constructivism and Social Constructivism.
Uhomoibhi Computer Supported Education jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


A Descriptive and Historical Review of STEM + C Research: A Bibliometric Study.- An Exploratory Test Design and Execution Learning Approach: A Definition of Syllabus and Teaching Plan.- Understanding Geolocation Data: Learning Scenarios for School Informatics.- Game Design Tools: A Systematic Literature Review: Choice of a Game Design Tool for an Experimentation in the Nursing Field.- Development and Evaluation of a Trusted Achievement Record of Accomplishments for Students in Higher Education using Blockchain.- Students' Perceptions of Computer Science and the Role of Gender.- Adaptive Kevin: A Multipurpose AI Assistant for Higher Education.- Comparing Multi-Objective GA and PSO for the Pedagogical ActivitiesSequencing from Bloom's Digital Taxonomy.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.