Winston / Cahill | Internal Marketing | Buch | 978-0-7890-6005-1 | sack.de

Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 224 mm, Gewicht: 440 g

Winston / Cahill

Internal Marketing

Buch, Englisch, 176 Seiten, Format (B × H): 157 mm x 224 mm, Gewicht: 440 g

ISBN: 978-0-7890-6005-1
Verlag: Routledge


In today's business world, competence is no longer enough in an employee;competent employees are merely a starting point. Internal Marketing: Your Company's Next Stage of Growth details how you can improve employee effectiveness and therefore business?by marketing your firm to employees so they can more effectively serve outside customers and consumers. Employees need to be knowledgeable about their firm and confident in it and its products and services in order to perform their duties in an optimal manner. From this book, you will gain a thorough knowledge and understanding of the concept of internal marketing, how it can be implemented, and the benefits that will result.
Winston / Cahill Internal Marketing jetzt bestellen!

Weitere Infos & Material


Contents
Preface - Chapter 1: Definitions and Necessities - Chapter 2: What Do We Market? -  Chapter 3: To Whom Do We Market Internally? - Chapter 4: How Do We Market? - Chapter 5: Innovation? - Chapter 6: What Have We Gained? - Appendix 1: Addresses of Institutions Mentioned - Appendix 2: Marketing Typologies - References - Index


William Winston


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.