Buch, Englisch, 396 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 890 g
Buch, Englisch, 396 Seiten, Format (B × H): 178 mm x 254 mm, Gewicht: 890 g
ISBN: 978-0-415-87899-9
Verlag: Routledge
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Psychologie Psychologische Disziplinen Umwelt-, Konsum- und Werbepsychologie
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Unternehmenskommunikation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
Weitere Infos & Material
Introduction Part1: Understanding Rational Decision Making 1. Audience Decision-Making Expertise 2. Types of Audience Decisions 3.Cognitive Processes in Audience Decision Making 4. Aids to Audience Decision Making Part2: Understanding Intuitive Decision Making 5. Heuristics and Biases in Audience Decision Making6. Person Perception in Audience Decision MakingPart3: Understanding Emotional Decision Making 7. Emotions in Audience Decision Making.Conclusion. References