Barrow / Newby | Inside the Music Business | Buch | 978-0-415-13660-0 | sack.de

Buch, Englisch, 252 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 322 g

Barrow / Newby

Inside the Music Business

Buch, Englisch, 252 Seiten, Format (B × H): 140 mm x 216 mm, Gewicht: 322 g

ISBN: 978-0-415-13660-0
Verlag: Taylor & Francis


This book is a comprehensive guide to a career in the music industry. Offering advice as to how to get into the business, it explains the main features of a wide range of jobs, such as management, production, promotion and merchandise through to the working lives of recording artists and session musicians.
Barrow / Newby Inside the Music Business jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


Introduction. Getting inside the music business. Artists' management. The booking agent. Record production. The record company. The concert promoter. Music publishing. Press and public relations. Fan clubs. Merchandising. The artist. Summing up. Appendix 1: Music industry addresses. Appendix 2: Music industry courses in the UK.


Tony Barrow, Julian Newby


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.