Rosengren / Bigne / Bigné Alcan~iz | Advances in Advertising Research X | Buch | 978-3-658-24877-2 | sack.de

Buch, Englisch, 240 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 443 g

Reihe: European Advertising Academy

Rosengren / Bigne / Bigné Alcan~iz

Advances in Advertising Research X

Multiple Touchpoints in Brand Communication

Buch, Englisch, 240 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 443 g

Reihe: European Advertising Academy

ISBN: 978-3-658-24877-2
Verlag: Springer


This book addresses challenges and opportunities in research and management related to new advertising and consumer practices in brand communications with multiple touchpoints. It specifically relates to new insights into how profitability and customer engagement are affected by multiple and very diverse consumer touchpoints in an omni-connected world. Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a selective collection of research presented at the 17th International Conference in Advertising (ICORIA), which was held in Valencia (Spain) in June 2018. The conference gathered more than 180 participants from over 27 countries all over the world.
Rosengren / Bigne / Bigné Alcan~iz Advances in Advertising Research X jetzt bestellen!

Zielgruppe


Research

Weitere Infos & Material


Digital Communications and Multiple Touchpoints.- Creativity in Advertising.- Consumer Responses to Multiple Communications.


Enrique Bigne is Professor of Marketing at the University of Valencia, Spain.

Sara Rosengren is Professor of Marketing and Retailing at the Stockholm School of Economics, Sweden.


Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.