Collis / Lacey | Interactive Approaches to Teaching | Buch | 978-1-85346-366-2 | www.sack.de

Buch, Englisch, 128 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 354 g

Collis / Lacey

Interactive Approaches to Teaching

A Framework for INSET
1. Auflage 1996
ISBN: 978-1-85346-366-2
Verlag: David Fulton Publishers

A Framework for INSET

Buch, Englisch, 128 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 354 g

ISBN: 978-1-85346-366-2
Verlag: David Fulton Publishers


The aims of this text are to present a summary of interactive approaches to teaching and learning and to enable teachers to re-evaluate their basic teaching methods in the light of interactive approaches. The authors hope that the material gathered here from hitherto scattered literature will have a direct impact on teaching practice. It also provides a means by which teachers of students with learning difficulties can investigate and experiment with interactive approaches.

Collis / Lacey Interactive Approaches to Teaching jetzt bestellen!

Zielgruppe


Academic and Professional Practice & Development


Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


What are interactive approaches? interactive teaching methods; the role of the teacher and the learner; problem solving; prompting/scaffolding; assessment; creating an interactive environment; planning aims and objectives; curriculum design and development; recording.


Mark Collis, Penny Lacey



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.