Buch, Englisch, 343 Seiten, Book, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 554 g
Buch, Englisch, 343 Seiten, Book, Format (B × H): 155 mm x 235 mm, Gewicht: 554 g
ISBN: 978-0-230-29842-2
Verlag: Macmillan Education
Zielgruppe
Lower undergraduate
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Fachsprachen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Medien- und Kommunikationswissenschaften Kommunikationswissenschaften Interkulturelle Kommunikation & Interaktion
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Public Relations
- Geisteswissenschaften Sprachwissenschaft Angewandte Sprachwissenschaft
Weitere Infos & Material
1. Language and business successPart I: corporate perspectives2. Communicating with stakeholders3. Branding4. Digital PR5. Talking to customers6. Crisis communicationPart II: management perspectives7. Leadership 8. Change management9. Managing conflicts 10. Diversity and inclusionPart III: employee perspectives11. The language of recruitment 12. Interviews in the workplace13. Constructing employees14. Using language in business, using language at work