Urban Culture and Urban Space
Buch, Englisch, 190 Seiten, Format (B × H): 210 mm x 297 mm, Gewicht: 544 g
ISBN: 978-1-349-29384-1
Verlag: Palgrave Macmillan US
Offers an innovative, interdisciplinary approach which opens up new ways of understanding urban culture and space. The author approaches the city as essentially a 'material' place where people live, work, and participate in social practices within historical limits set not by sensory experience or cultural meanings but material social conditions.
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Ethnologie | Volkskunde Ethnologie Physische Anthropologie
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Regionalwissenschaften, Regionalstudien
- Naturwissenschaften Biowissenschaften Humanbiologie Physische Anthropologie, Paläoanthropologie, Evolutionäre Anthropologie
- Sozialwissenschaften Soziologie | Soziale Arbeit Spezielle Soziologie Stadt- und Regionalsoziologie
Weitere Infos & Material
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