Buch, Englisch, 115 Seiten, Book, Format (B × H): 159 mm x 236 mm, Gewicht: 221 g
A Strategic Approach from Design to Evaluation
Buch, Englisch, 115 Seiten, Book, Format (B × H): 159 mm x 236 mm, Gewicht: 221 g
Reihe: SpringerBriefs in Applied Sciences and Technology
ISBN: 978-3-319-63177-6
Verlag: Springer-Verlag GmbH
Explains design of a service step by step
Highlights the importance of service evaluation in supporting service design and fostering innovation
Provides service design and evaluation tools suitable for practitioners, companies, and public administrationsZielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Geisteswissenschaften Design Interface Design, Interaktionsdesign, Application Design
- Technische Wissenschaften Technik Allgemein Betriebswirtschaft für Ingenieure
- Wirtschaftswissenschaften Wirtschaftssektoren & Branchen Dienstleistungssektor & Branchen
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Forschung & Entwicklung (F&E), Innovation
Weitere Infos & Material
From service to service design.- Service design step by step.- A wide spectrum of services and service design.- Evaluating services for a better design.- Who is the service designer?.- Conclusions.




