Buch, Englisch, 150 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 338 g
Reihe: Palgrave Studies in Political Marketing and Management
Buch, Englisch, 150 Seiten, HC runder Rücken kaschiert, Format (B × H): 153 mm x 216 mm, Gewicht: 338 g
Reihe: Palgrave Studies in Political Marketing and Management
ISBN: 978-3-030-86558-0
Verlag: Springer International Publishing
Zielgruppe
Research
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Kultur Politische Kommunikation und Partizipation
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politische Systeme Wahlen und Volksabstimmungen
- Sozialwissenschaften Politikwissenschaft Politikwissenschaft Allgemein
Weitere Infos & Material
Introduction: The Right Candidate at the Worst Time.- 1. Playing Catch Up from a Basement in Delaware: How the Biden Campaign Marketed ‘Joe’.- 2. Replicating The 2016 “Lightning in a Bottle” Political Moment: Biden, Trump and Winning the U.S. Presidency.- 3. The 2020 Campaign: Candidates in a New World.- 4. Trump’s Marketing Strategy and Communication in Government and the 2020 Election: Failing to Adjust to the White House and Governing.- 5. Democracy and Disinformation: An Analysis of Trump’s 2020 Reelection Campaign.- 6. Donald Trump: The Brand, the Disjunctive Leader and Brand Ethics.- 7. Trump, Populism and the Pandemic.- Conclusion: The 2020 Election and Aftermath was One for the Ages.