Hai-Jew | Selfies as a Mode of Social Media and Work Space Research | Buch | 978-1-5225-3373-3 | sack.de

Buch, Englisch, 250 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 859 g

Hai-Jew

Selfies as a Mode of Social Media and Work Space Research

Buch, Englisch, 250 Seiten, HC gerader Rücken kaschiert, Format (B × H): 183 mm x 260 mm, Gewicht: 859 g

ISBN: 978-1-5225-3373-3
Verlag: Information Science Reference


The Western cultural trend of self-representation is transcending borders as it permeates the online world. A prime example of this trend is selfies, and how they have evolved into more than just self-portraits.

Selfies as a Mode of Social Media and Work Space Research is a comprehensive reference source for the latest research on explicit and implicit messaging of self-portraiture and its indications about individuals, groups, and societies. Featuring coverage on a broad range of topics including dating, job hunting, and marketing, this publication is ideally designed for academicians, researchers, and professionals interested in the current phenomenon of selfies and their impact on society.
Hai-Jew Selfies as a Mode of Social Media and Work Space Research jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.