Hall | Exploring English Language Teaching | E-Book | sack.de
E-Book

E-Book, Englisch, 328 Seiten

Reihe: Routledge Introductions to Applied Linguistics

Hall Exploring English Language Teaching

Language in Action
2. Auflage 2017
ISBN: 978-1-351-75792-8
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)

Language in Action

E-Book, Englisch, 328 Seiten

Reihe: Routledge Introductions to Applied Linguistics

ISBN: 978-1-351-75792-8
Verlag: Taylor & Francis
Format: PDF
Kopierschutz: Adobe DRM (»Systemvoraussetzungen)



Exploring English Language Teaching provides an introduction to the field of ELT from an applied linguistics perspective. The book addresses four central themes: Classroom interaction and management; Method, Postmethod and methodology; Learners; The institutional frameworks and social contexts of ELT. This second edition has been extensively revised with new material on subjects such as technologies in ELT and learning as a social practice, and includes two new sections on EMI/CLIL and language skills development. It is an indispensable textbook for language teachers and students studying in the areas of Applied Linguistics, Language Teacher Education, and ELT/TESOL.

Hall Exploring English Language Teaching jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.


Weitere Infos & Material


PART I: Classroom interaction and management

- The language classroom: roles, relationships and interactions

- Intervening in the language classroom: classroom management, interaction and learning opportunities

- The language classroom in theory and practice: complex, diverse and ‘local’

PART II: Method, Postmethod and methodology

- Language, language learning and Method: dilemmas and practices

- Language teaching methods: perspectives and possibilities

- Theoretical insights for a Postmethod era

PART III: Learners

- Focus on the language learner: individual attributes and attitudes

- Learner diversity and development: considerations for the language classroom…and beyond

- Images of language learners: from individual to social, and universal to specific

PART IV: Institutional frameworks and social contexts

- From global trends to local contexts: language dilemmas in the ELT classroom

- Planning and organizing L2 learning and teaching: contexts and curriculum, possibilities and realities

- ELT in the world: education and politics, context and goals

Commentary on selected tasks

Glossary

Further reading

References

Index



Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.