Buch, Englisch, 360 Seiten, Format (B × H): 199 mm x 243 mm, Gewicht: 866 g
Buch, Englisch, 360 Seiten, Format (B × H): 199 mm x 243 mm, Gewicht: 866 g
ISBN: 978-0-471-34885-6
Verlag: Wiley
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Interdisziplinäres Wissenschaften Wissenschaften Interdisziplinär Ökotrophologie (Ernährungs- und Haushaltswissenschaften)
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Vertrieb
- Technische Wissenschaften Sonstige Technologien | Angewandte Technik Sonstige Technologien
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
Weitere Infos & Material
Preface.
Marketing--Everybody's Job.
Hospitality Services.
The Macro and Micro Environments of Hospitality Marketing.
Market Segmentation and Targeting Marketing.
Marketing Information and Research.
Marketing Strategy.
The Marketing Plan.
The Hospitality Product.
Place in Hospitality Marketing: Distribution.
Place in Hospitality Marketing: Location.
The Price of Hospitality.
Marketing Communication: Advertising.
Marketing Communication: Sales Promotion, Public Relations/Publicity, and Personal Selling.
Marketing at the Unit Level.
Index.