Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 634 g
Drive Profits and Sustained Business Growth
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 156 mm x 234 mm, Gewicht: 634 g
ISBN: 978-1-3986-1834-3
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
Weitere Infos & Material
- Chapter - 00: Preface
- Section - ONE: Setting the Scene
- Chapter - 01: How Innovation, Marketing and Sales Interconnect
- Chapter - 02: What is Growth and Growth Marketing?
- Chapter - 03: Growth Hacks People Already Know
- Section - TWO: Growth Marketing Strategy Basics
- Chapter - 04: Once Growth Hacking Stops Working: Business Lifecycle
- Chapter - 05: Once Growth Hacking Stops Working: Customer Lifecycle
- Chapter - 06: Growth Marketing Strategy: Mindset
- Chapter - 07: Growth Marketing Strategy: Organization
- Chapter - 08: Growth Marketing Strategy: Resources
- Section - THREE: Sustaining Growth Marketing Momentum in Practice
- Chapter - 09: Growth Marketing in an Economic Downturn (Recession)
- Chapter - 10: Growth Marketing in an Economic Boom
- Chapter - 11: Growth Marketing in Economic Stability