Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 587 g
Drive Profits and Sustained Business Growth
Buch, Englisch, 240 Seiten, Format (B × H): 161 mm x 240 mm, Gewicht: 587 g
ISBN: 978-1-3986-1836-7
Verlag: Kogan Page
Autoren/Hrsg.
Fachgebiete
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management Kundenbeziehungsmanagement, Kundenpflege
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Bereichsspezifisches Management E-Commerce, E-Business, E-Marketing
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Internationales Management
- Wirtschaftswissenschaften Betriebswirtschaft Management Strategisches Management
Weitere Infos & Material
Chapter - 00: PrefaceSection - ONE: Setting the SceneChapter - 01: How Innovation, Marketing and Sales InterconnectChapter - 02: What is Growth and Growth Marketing?Chapter - 03: Growth Hacks People Already KnowSection - TWO: Growth Marketing Strategy BasicsChapter - 04: Once Growth Hacking Stops Working: Business LifecycleChapter - 05: Once Growth Hacking Stops Working: Customer LifecycleChapter - 06: Growth Marketing Strategy: MindsetChapter - 07: Growth Marketing Strategy: OrganizationChapter - 08: Growth Marketing Strategy: ResourcesSection - THREE: Sustaining Growth Marketing Momentum in PracticeChapter - 09: Growth Marketing in an Economic Downturn (Recession)Chapter - 10: Growth Marketing in an Economic BoomChapter - 11: Growth Marketing in Economic Stability