Knowledge management and Business Model Innovation | Buch | 978-1-878289-98-8 | www.sack.de

Buch, Englisch, 464 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1418 g

Knowledge management and Business Model Innovation


Erscheinungsjahr 2015
ISBN: 978-1-878289-98-8
Verlag: Idea Group Publishing

Buch, Englisch, 464 Seiten, Hardback, Format (B × H): 221 mm x 286 mm, Gewicht: 1418 g

ISBN: 978-1-878289-98-8
Verlag: Idea Group Publishing


Business model innovation is being recognized as a key enabler for unleashing value creation for new digital enterprises. In contrast to traditional factors of production, knowledge assets and intellectual capital are expected to play a dominant role in determining both valuation and value-creation capabilities of most such new age enterprises. This volume is a guide for the survival, competence and success of pure Net enterprises as well as relatively traditional ""bricks-and-mortar"" enterprises faced with the challenge of transforming their business models into - and beyond - ""clicks-and-mortar"" companies.

Knowledge management and Business Model Innovation jetzt bestellen!

Autoren/Hrsg.




Ihre Fragen, Wünsche oder Anmerkungen
Vorname*
Nachname*
Ihre E-Mail-Adresse*
Kundennr.
Ihre Nachricht*
Lediglich mit * gekennzeichnete Felder sind Pflichtfelder.
Wenn Sie die im Kontaktformular eingegebenen Daten durch Klick auf den nachfolgenden Button übersenden, erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Ihr Angaben für die Beantwortung Ihrer Anfrage verwenden. Selbstverständlich werden Ihre Daten vertraulich behandelt und nicht an Dritte weitergegeben. Sie können der Verwendung Ihrer Daten jederzeit widersprechen. Das Datenhandling bei Sack Fachmedien erklären wir Ihnen in unserer Datenschutzerklärung.